Το αβοκάντο σε συνδυασμό με αβγά είναι ένα από τα πιο πλήρη και υγιεινά γεύματα (για να μην ξεχάσω να πω και γευστικό). Εάν έχετε βαρεθεί να τα τρώτε βραστά ή τηγανιτά, αυτά τα ψητά αβοκάντο στον φούρνο με αβγά, θα είναι μία ευχάριστη προσθήκη στο πρωινό σας.

Υλικά:

2 ώριμα αβοκάντο

4 αβγά

αλατοπίπερο

μαϊντανός

ψιλοκομμένη ντομάτα (προαιρετικά)

 

Εκτέλεση:

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.

Κόβουμε τα αβοκάντο στα δύο και αφαιρούμε το κουκούτσι. Εάν το κουκούτσι δεν είναι πολύ μεγάλο και κατά συνέπεια η τρύπα μικρή, βγάζουμε με το κουτάλι λίγο από το αβοκάντο, ώστε να χωρέσει μέσα το αβγό.

Σπάμε ένα ένα τα αβγά και τα τοποθετούμε μέσα στην τρύπα από το αβοκάντο. Αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε προσεκτικά τα αβοκάντο μέσα σε ένα ταψί (προσοχή μην χυθεί το αβγό).

Ψήνουμε για 15 περίπου λεπτά.

Μόλις το βγάλουμε από τον φούρνο, αν θέλουμε, βάζουμε λίγη ψιλοκομμένη ντομάτα από πάνω, ρίχνουμε μαϊντανό και σερβίρουμε.

4 comments

Reply

μου αρέσουν τα αβοκάντο, ειδικά στη σαλάτα.. την εχω ξαναδεί αυτή τη συνταγή και είπα να την δοκιμάσω. Ευτυχώς έφτιαξα μόνο ένα! μπορεί να φαίνεται ωραίο αλλά είναι λίγο αηδιαστικό όταν το τρώς.. ewwww δλδ :p

Reply

Get plenty of non-sugary fudlis.Eat almonds and apples.Drink fennel tea with candied ginger in it.Use papaya enzyme supplements (they’re tasty, like ca)mresn.Tedporaiily stop eating foods that irritate the condition like fast foods, sugary foods, spicy foods, and foods that contain high levels of omega-6 fatty acids (such as corn-fed beef).

Reply

dit :Tu m’engueules si j’te dis que j’aime pas…?! Mes souvenirs de Lycée, j’en ai pas j’étais au Kosovo, j’ai pas fait lycée. J’ai fait collège et bim j’suis passée en Ecole de com’, j’ai pas compris?!

Reply

ps. βάλτε αντικολλητικό χαρτί στον πάτο του ταψιού γιατι αν χυθεί έστω κ λίγο απο το αβγό μετά δεν καθαρίζει με τίποτα…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *